Competities

In Sportcentrum Heemskerk is het ook mogelijk om in het winterseizoen (half september tot begin april) deel te nemen aan diverse tenniscompetities. Het sportcentrum biedt de volgende competities aan:

• Damescompetitie: een wekelijkse dubbelcompetitie van een uur met een vaste partner op een vaste dag/uur in de week. Dit loopt van half september tot begin april.
  • Dames instuif: een wekelijkse dubbelcompetitie van 3x een half uur spelen met steeds een andere partner. Dit loopt van begin oktober tot begin april.
  • Veteranencompetitie: een wekelijkse dubbelcompetitie van 2x een half uur spelen met steeds een andere partner. Dit loopt van half september tot begin april.
  • Zaterdagcompetitie: een tweewekelijkse dubbelcompetitie van een uur met een vaste partner op een vast tijdstip op zaterdag. Dit loopt van half september tot eind maart.
  • Zondagcompetitie: een driewekelijkse dubbelcompetitie van een uur met een vaste partner op een vast tijdstip op zondag. Dit loopt van half september tot eind maart.

Op alle competitievormen zijn vaste spelregels van toepassing, die te lezen zijn op de achterzijde van de competitieschema’s. Deze worden de deelnemers voor aanvang van het seizoen toegestuurd dan wel uitgereikt. De inschrijfformulieren voor deze competities zijn te vinden in de formulierenbakken in de gang bij de tennisbanen of zijn op te vragen via info@sportcentrumheemskerk.nl